Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Wil je de (gehele) bestelling retourzenden?

Dat is uiteraard geen enkel probleem. Lees hieronder hoe het werkt.

Kosten retourzenden

1. Retourneren op kosten van CakeSpecialist.nl (je ontvangt een waardebon)

CakeSpecialist.nl neemt de verzendkosten van de retourzending voor haar rekening. Je ontvangt het bedrag van je retouren in de vorm van een digitale waardebon die je weer op CakeSpecialist.nl kan besteden.

2. Retourneren op eigen kosten (je ontvangt je geld terug)

Wanneer je je geld terug wilt in plaats van een waardebon stuur je de artikelen op eigen kosten retour. Je neemt de verzendkosten voor eigen rekening. Het reeds betaalde bedrag voor je bestelling wordt terugbetaald na ontvangst van de artikelen.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Gepersonaliseerde artikelen
  • Kortingsvouchers en cadeaubonnen.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd, geopend of incompleet zijn.

Vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een artikel?
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Stappenplan

1. Mail ons je retouraanvraag of vul onderstaand herroepingsformulier in.
2. Je ontvangt per mail een bevestiging van ontvangst. In de mail staan ook alle retourinstructies.
3. Stuur de retourzending binnen 14 dagen na aanmelding retour.
4. Na ontvangst van de retourzending, stuurt CakeSpecialist.nl een ontvangstbevestiging per e-mail .
5. Na controle en afhankelijk van de keuze ruilen we het artikel om (indien voorradig) of storten (een gedeelte van) het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

Middels onderstaand herroepingsformulier kan je de retourzending aanmelden: